torstai 2. toukokuuta 2019

Apua!




Hei!

Minulla hävisi koko lukuluettelo tuolta oikealta sivupalkista,
kun painoin jotain väärää painiketta.

Osaako kukaan neuvoa minua miten saan sen takaisin,
Vai onko se nyt iäksi menetetty.

-Piia-




                                                      p.s kuva on viime keväältä


p.s.s

Nyt multa lähti pois kaikki seuraajat.

Jos mä en saa näitä takaisin, mä lopetan koko blogin.

Mä en jaksa enää.
Mulla on muutenkin niin vaikeaa,
kun mulla on se selkäleikkaus 13.5

Sitten mulla löyty kielestä muutos,
siitä otetaan leikkauksen jälkeen koepala.
että onko se SYÖPÄÄ.

MÄ EN OIKEESTI JAKSA.


PIIA

50 kommenttia:

  1. Hups...en osaa neuvoa, mutta kaikkea sitä voikin tapahtua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eka kerralla mä mokasin tavallaan itse. Kun yritin poistaa mun lukuluettelosta ylimmäistä blogia pois, lähtikin kaikki.
      Mutta toisella kerralla yritin poistaa mun seuraajien yläpuolella olevaa kohtaa, niin miten mä voin muka painaa vahingossa alempaa kohtaa, niin että hävis mun seuraajat, eikä se mikä piti.
      Mä olin kyllä sillä hetkellä ihan poissa tolaltani, mutta silti...
      Hyvää viikonloppua sulle.

      Poista
  2. Mene ulkoasu, valitse gadget ja sieltä HTML/JavaScript ja alat laittaa linkkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuota kautta voi laittaa yhden linkin kerrallaan, mutta mulla oli niitä ihan valtavasti, enkä edes vielä muista uusimpia.
      Mutta kiitos silti neuvosta,
      Oikein hyvää viikonloppua sulle.

      Poista
  3. Ulkoasu-lisää gadget-blogiluettelo niin tuota kautta pitäis saada.

    Ihanaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jonna, mutta sama kuin tuossa ylemmässä kommentissa,
      en millään jaksa/muista laittaa niitä yks kerralla.
      Jospa joku viisas sais ne kopioitua ja liitettyä ne takas,
      Mä nimittäin olen löytänyt ne jostakin kaikki kauniisti peräkkäin, mutten osaa liittää niitä takaisin.
      Oikein kaunista viikonloppua.

      Poista
  4. Kiva kun vierailit blogissani <3 Laitoin sinun blogisi myös blogilistalleni.♥
    Täällä netissä saa kaiken niin helpolla häviämään. Napin painallus ja se oli siinä sitten. Mukavaa alkavaa toukokuuta sinulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kum tulit takaisin, pienestä se on monikin ystävyys alkanut.
      Totta, hyvin kuvasit tuota, napin painallus ja vuosienkin työ on siinä. Pitäis muistaa aina vähän väliä tallettaa mitä onkin tehnyt.
      Voi kiitos, nyt on jo tosiaan toukokuu. Eilen kun mieleni oli niin sekaisin, olen unohtanut koko toukokuun. Ihanaa, toukokuu, tervetuloa.
      Mukavaa viikonloppua.

      Poista
  5. No voihan kurjuus :(. Blogin temppuilu on harmillista, mutta kuitenkin pieni murhe noitten oikeiden asioiden rinnalla. Arvaan, että etukäteen jännittää ja pelottaakin.

    Toivon täältä kaikkea parasta ja lähetän halit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin sanottu, Kurjuus. Mä olen tosi huono tässä tietokone touhussa ja nyt kun lapsia ei enää asu kotona ,ei ole ketään jolta kysyis neuvoa. Puhelimessa on niin vaikea neuvoa. Soitin yhdelle atk-neuvojalle ja hän lupas kattoa tätä konetta joko loppuviikosta tai ens viikon alussa.
      Totta, että tämä on turha murhe, näiden oikeiden murheiden rinnalla. Viimeks (10-v sitten) kun mun selkä leikattiin ,myös näin toukokuussa. Aloin oksentaa toisena yönä leikkauksesta ja sitten tuli vielä migreeni, siis samana yönä. Ja sattui aivan kauhea yökkö ja se oli aivan katastrofi se koko yö. Ja se mitä mä pelkään on se että joutuu kokea saman nyt.
      Kiitos haleista ja kaikesta muustakin hyvästä.
      Oikein mukavaa keväistä viikonloppua sinne. Täällä ei ole kyllä sellaista ,keväistä, pakkasta on -1 aste ja lunta maassa monta senttiä.
      Tää keli kuvaa muuten aika hyvin mun mielialaa.

      Poista
  6. Piia hyvä, on selvää ettet nyt jaksa keskittyä näihin tietokoneiden kummallisuuksiin. Onnea leikkaukseen, se menee varmasti hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Parek, oon mä yrittänyt tosissani selvittää tätä mysteeriä,
      joka mulle tai koneelle tai meille yhdessä tuli.
      Se atk-neuvoja sanoi että jos ne molemmat gadgetit on menny roskakoriin, niin sitten se on aika helppo korjata. Mä olen yrittänyt selvittää asiaa. Mutta kun mä en edes löydä mitään roskakoria. Ehkä on parempi että mä annan nyt tän mysteerin olla, etten mä vaan tee lisää sotkua.
      Mäkin uskon että leikkaus menee tosi hyvin, kun mä vaan selviän kahdesta ensimmäisestä päivästä ja yöstä.
      Oikein mukavaa viikonloppua.

      Poista
  7. Voi sitä harmistuksen määrää,kun nämä rakkineet menee tilaan,jota ei osaa hallita😣Ihan vaan että tiedän,miltä se tuntuu..Mutta luota vaan ammattilaisiin,kyllä se leikkaus hyvin menee👍Mullakin on ollut vuosia sitten kielessä nystyrä,joka leikattiin ja osoittautui vaarattomaksi,vaikka oletin etukäteen sitä pahinta. Voimaannuttavaa kevättä🌷

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos pipsamuori, se on just Harmistus se tunne kun nämä rakkineet menee tilaan jota ei voi Hallita. Just tuolta musta tuntui eilen ja runtuu vielä tänäänkin. Mut jospa se atk tyyppi osais auttaa, ei voi kun toivoa niin. Viimeks hän ainakin osas auttaa, että on siellä aikaisemminkin käyty.
      Mun piti käydä hammaslääkärissä, kum hampaat pitää olla täydellisessä kunnossa ennen noin isoa selkä leikkausta. Ja siellä se muutos kielessä huomattiin. Olen siitä lähtien käynyt joka viikko siellä hammaslääkärissä näyttään sitä kieltä. Ens viikolla menen taas. Sille ei voi tehdä mitään nyt, kun sen koe- palan voi ottaa vasta leikkauksen jälkeen. Siinä tulee ihan kunnon haava johon laitetaan 1-2 tikkiä ja sellaista haavaa ei voi olla kun menee leikkaukseen. Tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa sinne leikkauksen jälkeen ja sitten taas odottaa että tulee se vastaus onko syöpää.
      Oikein hyvää viikonloppua sinulle sinne,

      Poista
  8. Voi harmi. Mun pitää aina kysyä tytöiltä tai vävypojilta apua, jos joku laite sekoilee.
    Toivottavasti saat kaikki selviää.
    Hyvää alkavaa toukokuuta.
    >Leena L.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Leena! Sama täällä ,mä en ymmärrä tietsikasta paljon mitään. Silloin kun se toimii moitteettomasti, mä selviän blogi jutuista joten kuten, mutta kyllä mä monesti katon toisten blogeja aivan kateellisena, että miten niillä voi olla noin hienoja juttuja. Mutta niinkuin nyt huomattiin mun ei kauheesti kannata itekseni mennä mitään kokeileen, tai kohta mulla ei ole blogia ollenkaan.
      Pankki asiat mä hoidan meillä, Ja muutenkin taidan olla vähän parempi näissä tietokonehommissa kuin mies, niin etten voi oikein siltäkään apua pyytää.
      Se mitä mun pitäis tehdä on se että menisin rohkeasti tietokonekursseille. Mutta ainakaan vielä mun rohkeus ei ole riittänyt.
      Jospa se tietokone tyyppi sais edes ne seuraajat takaisin, niitä blogeja joita seuraan voi toki ruveta kerään uudelleen , vaikka oli mulla niitäkin niin paljon , että harmittaa se tietenkin, jos ne menettää.
      Hyvää alkavaa toukokuuta, näin voi toivottaa ,kun ei vaan vilkaisekkaan ulos. Lunta tulee taivaan täydeltä ja hirveän kylmä pohjoistuuli.

      Poista
  9. voi Piia!
    Lämpöiset ajatukset ja halaukset.voimia!
    älä vielä lopeta,blogi voi olla hyvinkin henkireikä vaikeuksien keskellä.
    En osaa neuvoa,minäkin käyn tuutorin luona neuvoa kysymässä,(entinen blogisti,nykyään intagramissa)
    Rukoilen puolestasi.Taivaan Isä siunausta ja huolenpitoa,sinulle Piia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin ajattelin eilen, voi Piia, tänään on jo vähän parempi päivä ,sanoisko että malja ei vallan kuohu yli.
      Kiitos, on ihana ollut saada näitä kommentteja, kiitos sinullekkin!
      On niin ihana olo kun voi ajatella että maailmassa on ihmisiä jotka välittävät minusta, kun minulla on vaikeaa.
      Tuo on tietenkin niin totta, ettei missään tapauksessa kannattais lopettaa blogia, kenelle mä sitten valitan kun on vaikeaa. No, tuo nyt oli puoliks huumoria. Ehkä mun vaan piti eilen saada kirjoittaa se ylös, kun tuntui että kaikki kaatuu päälle. Ja jos mä olisin lopettamassa oikeesti tätä blogia, niin enhän mä vastaisi näihin teidän kommentteihin. Mähän olisin heittänyt koko tietokoneen nurkkaan.
      Kiitos rukouksesta, se on juuri sitä mitä minä tarvitsen.
      Minä itse rukoilen herkästi, joskus minä ajattelen että rukoilenko minä kaikesta turhastakin. Mutta se on minun voimavarani.
      Oikein ihanaa viikonloppua sinulle, toivottavasti tulee kevät ilmat takaisin.

      Poista
  10. Toivottavasti syöpä olisi kuitenkin väärä hälytys! Sitä toivon! Ja tietokone-ongelmat on tosi ärsyttäviä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, toivottavasti tämä on jotakin muuta kuin syöpä. Mutta tässä epätietoisuudessa eläminen on niin kauheaa. Ja sitten ajattelen , että no mitä muuta se voisi olla. Minulle ei ainakaan tule mieleen mitään muuta.
      Olen aina kuollakseni pelännyt syöpää, niitä hoitoja, kipua, luurangoksi laihtumista, syöpään kuolemista.
      Minä olen aina rukoillut etten kuolisi syöpään tai koko tautia yleensä saisikaan.
      Tuntuu niin pahalta ajatella ettei näkisi mitä omista lapsista lopulta tulee, tai heidän puolisoistaan, Rakkaista lastenlapsista ja ehkä lastenlastenlapsista, joita en ole vielä nähnyt tai tiedä tuleekokaan sellaisia, Miehestäni, kuka hänestä huolehtii, ellen minä. Joku vieras nainen meidän perheeseen, minun jälkeen ja lopultako kaikki unohtavat minut...
      Anteeks tää avautuminen, mutta tää kaikki räjähtää mun sisällä, jos tätä ei saa itsestään ulos.
      Se onkin jo tullut moneen kertaan esiin että tietokoneet on niin tarpeellisia ja ärsyttäviä, kun ne ei toimi niin kuin minä tahdon.
      Oikein hyvää viikonloppua sinnekkin.

      Poista
  11. Toivottavasti sait aiemmista kommenteista apua.
    Blogi voi olla nimenomaan se henkireikä silloin kun
    elämässä vaikeuksia. Peukutan ettei olisi syöpää ja selkäleikkauksesta
    selviät varmasti ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ,olen minä todellakin saanut edellisistä kommenteista apua ja siitä ,että olen saanut kirjoittaa kaikkea itsestäni ulos.
      Niin ,olet jo toinen joka sanoo ettei blogia kannata lopettaa, että se voi jatkossakin olla henkireikä.
      En nyt osaa vielä sanoa mitään ihan varmaa jatkoista. Jos niitä kahta gadgedia ei saada takaisin , en tiedä mitä sitten teen, sen näkee sitten. Mutta jos ne saa takaisin ,olen varma, että jatkan.
      En tiedä olenko koskaan tänne kirjoittanut siitä miten yksinäinen minä olen. Minun rakkaan ison perheen lisäks mulla on huolestuttavan vähän ihmisiä elämässäni. Siksikin tarvitsen tätä blogia.
      Toivon niin kovasti itsekkin ettei minulla olisi syöpää.
      Selkäleikkauksesta selviän varmasti, jos ne hoitajat selviää minusta, no se oli vitsi... Olen kuullut että sitä sanotaan, että hoitaja on itse vaikein potilas.
      Oikein hyvää viikonloppua sulle. Kuulin juuri että huomenna olis jo +6, täällä on ollu tänään -1
      Ja kiitos paljon kommentistasi Maikku.

      Poista
  12. Rukoillaan sinulle voimia ja viisaita lääkäreitä niin että leikkaus onnistuu.
    Älä pelkää et ole yksin, Jumala on kanssasi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sylvi. Rukouksella on valtava voima.
      Tämä lääkäri ,joka minut leikkaa ,sanoi ,että minäkin olen vain ihminen, tarkoitti siis itseään. Me puhuttiin silloin kaikista niistä valitettavista huonoista asioista joita voi tapahtua missä vaan leikkauksessa: infektioista, hermo vaurioista jne...
      Mutta minä olen ajatellut että kun se hoitaja lykkää minua sängyllä sinne leikkaussaliin, minä rukoilen että kaikki menisi mahdollisimman hyvin ja minä jaksaisin tyytyä siihen mitä jumala on minun varalleni ajatellut. Mikä ei ole minulle ihan helppoa.
      Ja otan leikkaus salin ovella omaa suojelusenkeliäni kädestä kiinni ja annan itseni muiden huostaan.
      Kiitos vielä Sylvi kaikista kauniista sanoista jotka olit kirjoittanut.
      Ja oikein hyvää viikonloppua sinullekkin.

      Poista
  13. Gadgettien kautta pitäisi kaikki saada takaisin, ei hätää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi, mua onkin nyt parasta rauhotella. Nyt kaikki tunteet menee ihan yli. Mua harmittaa kauheesti kun mä kirjotin ton postauksen, mutten mä nyt sille mitään tee, kirjotettu, mikä kirjotettu. Mutta oli mun kyllä pakkokin se kirjoittaa, muuten se olis purkautunut jollain muulla tavalla. Mutta sitä vaan mietin että mitä kaikki musta nyt ajattelee. Yleensä olen kuin viilipytty, mutta sitten harvoin kun suutun tai on liikaa stressiä tai jokin ääritila, se purkautuu kuin ilotulite, kerralla ja hetkessä ja sitten on taas kaikki ok. Paitsi nyt ei ihan kaikki oo, kyllä mua huolestuttaa se muutos siinä kielessä tosi paljon. Siitä on otettu kuvia, että sitä voi aina verrata siihen muutokseen ,kun joka viikko käyn sitä siellä hammaslääkärissä näyttämässä. Eikö tuokin nyt kuulosta siltä, ettei se ole ihan pikkujuttuu. Ja heti leikkauksen jälkeen kun olen siinä kunnossa että voin mennä sinne hammaslääkäriin, otetaan se koepala. Eikö kuulostakkin pelottavalta.
      Mutta onneksi on teitä ystäviä täällä blogissa , niinkuin sinäkin Outi. Yhtä pitkä aikaista blogi ystävääni Ansua kaipaan ihan hurjasti. Hän on lopettanut blogin pitämisen sillä välin kun olin itsekkin tauolla. En yhtään tiedä miksi hän lopetti, enkä tietenkään muista hänen blogin nimeä. Mutta sydämeeni hän on jättänyt jäljen, Tämä todistaa kuinka hyviä ystäviä täältä voi saada.
      Oikein mukavaa lauantai päivää sulle Outi.
      Meillä on kunnon talvi, lunta on n. 10-15 cm ja lämmintä + 0.6
      Eilen oli kuitenkin koko päivän pakkasta ja hirvittävä pohjoistuuli. Nyt tuuli on tyyntynyt ja aurinko meinaa paistaa, kuin kaunein helmikuun päivä, jos ei tietäisi...
      Käy vain niin sääliksi kaikkia/kaikkea mikä tuolla ulkona kuolee.

      Poista
  14. Voimia ja pikaista asioiden selviämistä toivottelen!! Epätietoisuus on pahasta.
    Näyt ainakin min lukuluettelossa edelleen, eli siellä näkyy kaikki, joita seuraan/ luen. Sinulta on vaan se joku "nappi" kateissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, voimia tässä tarvitaan. Olen miettinyt, että onko minulle nyt annettu näitä ylimääräisiä harmeja, niinkuin nää blogi jutut, että mun ajatukset menis niihin ja unohtaisin miettiä, huolehtia ja pelätä koko leikkausta.(johon on muuten tasan 9 päivää) Sillä niin minulle on käynyt. Enpä ole juurikaan koko leikkausta miettinyt, vaan ajatukset on olleet noissa blogi ongelmissa
      Olen muuten vienyt eilen iltapäivällä tietokoneeni (tämä on toinen kone) atk-tuki palveluun. Toivottavasti hän saisi molemmat kadonneet jutut takaisin. Ainakin viime kerralla kun vein koneeni just tonne samaan paikkaan, ne sai korjattua sen. Silloin kun mä otin kamerallani kuvia, niistä tuli aivan liian suuri kokoisia, niin että niitä ei voinut laittaa blogiin, tai siis blogi ei niitä hyväksynyt. Enkä minä "tietokone asiantuntija" tietenkään osannut tehdä asialle mitään. No, ne siellä liikkeessä teki itse siihen jonkin lisäohjelman jolla sain pienennettyä ne kuvat sopiviksi ennen kuin siirsin blogiin. Nyt sitten kerran aivan vahingossa unohdin laittaa ne sen apuohjelman kautta ja ne meni mun blogiin tuosta vaan, eli nyt koko ohjelmaa ei taas tarvita. Kuka tuonkin taas ymmärtää.
      Joo niin ajattelinkin että vika on vaan täällä päässä.
      Toivotaan nyt että ne sais sen korjattua, olis siitä sitten taas kivempi jatkaa blogin pitämistä.
      Epätietoisuus on just pahasta varsinkin tässä syöpä asiassa.
      Ajatelkaapa kaikki jos teillä olis syöpä SUUSSA/KIELESSÄ,
      ihan hirvee ajatus. Mun täytyy tunnustaa etten ole uskaltanut koko asiaa oikein ajatella. Olen googlannut sen verran että miltä näyttää suu/kieli syöpä. Kuvat oli aivan hirveitä. Ei mun kieli ainakaan siltä näytä, vielä...
      Mitään muuta en ole googlannut.
      Minulla oli kerran avantouinti kaveri, yks nuori mies, jolle tuli
      kieli syöpä. Hänellä piti aina vaan leikata kielestä isompi pala pois, lopulta sitä oli niin vähän jäljellä, ettei hän voinut puhua niin selvästi että siitä ois saanut selvää ja lopulta hän kuoli...
      Mukavaa viikonloppua sullekkin Sartsa ja kiitos kommentista.

      Poista
  15. Eiköhän blogiluettelot vielä löydy, kun sen oikean asetuksen löydät. Voimia ja jaksamista näiden muiden asioiden kanssa! 🙏❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nyt ollut se kone eilisestä iltapäivästä asti siellä atk-tuessa korjattavana , ei ainakaan ole näkynyt blogissa mitään muutosta tapahtuneen ,mulla on toinen kone kotona, jolla voi seurata mitä blogissa tapahtuu. Mutta voihan siellä toki olla paljon töitä, niin ettei kukaan ole ehtinyt sitä edes katsoa.
      Se mies sano puhelimessa sillon ennen kun mä olin vielä vieny sitä konetta, että jos ne on menny roskakoriin. Tosi nolo, mä en edes löytänyt mistään mitään roskakoria. Siinä näkee mun tason näitten atk hommien kans.
      Kiitos ,voimia ja jaksamista tässä kyllä tarvitaan. Selkä leikkaus ei ole vain ne muutamat tunnit jotka menee siellä leikkaussalissa ja heräämössä. Vaan se on se vaikea ensimmäinen viikko sairaalassa ja stten vielä 3- monta kuukautta sitä kuntoutusta siellä kotona. Se lääkäri sano mulle että siellä selässä tapahtuu parantumista vielä puolentoista vuodenkin kuluttua.
      Sitten tää kielen muutos. Siinä on huonointa se että nyt täytyy vain odottaa että saadaan otettua se koepala, kun ei sitä nyt voi ottaa. Ja sitten kun se on otettu niin taas odotusta kunnes tuomio tulee: syöpä tai jotain muuta. Siitä vastauksesta sitten riippuu miten elämä jatkuu, jos jatkuu...
      Oikein mukavaa lauantai-iltaa sulle sinne täältä Kokkolasta.

      Poista
  16. Kyllä me kaikki seuraajat ollaan täällä tallella, vaikkei meitä blogin sivupalkissa näy! Voimia vaikeisiin hetkiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä niin totta, mutten ole vielä tullut sitä edes ajatelleeksi. Ettehän te tosiaan ole minnekkään kadonneet ,siellähän te kaikki olette. Vain se yksi gadgetti on kadonnut jonnekkin, minne lie. Löytyy tai sitten ei löydy. Jos ei löydy niin sitten voi aina alkaa kerätä uudelleen seuraajia.
      Kiitos, minulla on sellainen tunne että selviän kyllä kaikista muista asioista ,ainakin jotenkin ,mutta siitä syövästä, jos se nyt sitä on, siitä minä en selviä kovin hyvin. Pakkohan sitä on jotenkin selvitä.
      Oikein mukavaa sunnuntai päivää sinulle.

      Poista
  17. Tsemppiä kovasti leikkaukseen, toivon että kaikki menee hyvin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ronja. Kyllä kaikki varmasti menee hyvin, niin ainakin kannattaa ajatella etukäteen. Ja vasta sitten jos jotakin sattuu, otetaan asia kerrallaan ja ratkotaan.
      Ei minua ainakaan vielä jännitä. Ja itseni tuntien ei jännitäkkään, kuin vasta leikkaus päivän aamuna. Viimeks kun selkä leikattiin ei jännittänyt edes silloin aamulla, mutta olin silloin 10-v nuorempi.
      Oikein mukavaa sunnuntai päivää sullekkin.

      Poista
  18. No voi sun Ota nyt ihan rauhallisesti äläkä lopeta missään nimessä tätä blogia. Toivottavasti kaikki selviää parhain päin ja sitten jaksat taas näitä blogi juttujakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minä usko, että ihan helposti tätä blogia lopetan, vaikka minulla onkin niitä taukoja aina välillä ollut, tämä viimeisin tauko oikein kunnolla pitkäkin. Mutta tietenkin se, ettei niitä gadgeteja saada takaisin, voi kyllä laittaa miettimään asiaa uudelleen.
      Olen sitäkin jo ajatellut, että jos mulla todettais syöpä, niin sitten mä vasta tätä blogia tarvitsenkin. Tietenkin riippuen siitä millaisessa kunnossa olisi.
      Muutenkin on ollut nyt niin mukavaa, kun on ollut paljon uusia kommentoijia tai sellaisia jotka on kommentoineet niin kauan sitten, ettei oikein enää muista.
      Kiitos sinullekkin Nila kommentista.
      Oikein mukavaa sunnuntai päivää sulle sinne.

      Poista
  19. Hei ja kiva, kun löysit blogiini. Minä puolestani piiphdin nyt sinun luoksesi "kyläilemään". Voimia sinulle toivon ja että syöpäepäilys olisi väärä.
    Tietokoneasioissa en osaa neuvoa. Itse joudun pulmatilanteissa ottamaan yhteyden aikuisiin lapsiini... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipä hei ja kiva ,kun todella tulit kylään. Minä ruukaan tehä niin ,että aloitan jostain blogista, sitten katson sieltä lukulistalta jonkin blogin joka kuulostaa sellaiselta jossa en ole käynyt, sitten taas siinä blogissa sama homma valitsen sellaisen blogin joka kuulostaa oudolta ja sitten niin ,niin kauan kuin vaan jaksan. Yleensä jätän jonkin sanan käynnistäni. Näin voi löytää aivan ihania blogeja ja saada uusia kivoja ihmisiä kommentoimaan omaan blogiini. Minusta tuo on aivan hurjan hauskaa. Mutta pitää ottaa huomioon että minulla on erilailla aikaa, kuin sellaisella joka käy töissä jne. Minä kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä, minulla on paljon myös omaa aikaa.
      Minäkin toivon tällä hetkellä kaikkein eniten sitä, että syöpä epäilys olisi väärä. Mutta se on korkeammissa käsissä...
      Oikein mukavaa sunnuntai päivän jatkoa ja tulehan käymään uudelleenkin "kylässä" aurinkokujalla.

      Poista
  20. No kyllä me täällä ollaan. kaikki kai pitäisi saada palautettua tai tehtyä uudestaan. Keskity vain itseesi ja siihen hyvään etkä negatiiviseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku tuossa jo sanoi edellä samaa, ettei yksikään ihminen ole joutunut hukkaan. Vain pari gadgetia ja kuvia ja sanoja. Sitä paitsi se mies joka on ennenkin korjannut mun blogi sähellyksiä, osaa korjata tämän nytkin tai sitten en oikein osaa ajatella kuka olis vielä parempi. Pitää vaan yrittää ajatella että kyllä se ajan kans korjautuu, sitä on vaan niin hätäinen, kaikki pitäs tapahtua tässä ja nyt.
      Joo kyllä minä yritän keskittyä nyt täysillä itseeni ja tähän selkä leikkaukseen. Tuota kieli/syöpä asiaahan mun ei tartteis nyt ajatella, sehän on ajankohtainen vasta leikkauksen jälkeen. Mutta niin vahva mä en oo että osaisin sulkea sen pois mielestäni, vaan kyllä sitä tulee ajateltua vähän väliä.
      Kiitos kommentistasi ja mukavaa sunnuntain jatkoa sinulle.
      Tule sinäkin jatkossakin käymään.

      Poista
  21. Lämmin ajatus mukaasi leikkaukseen ja toivotaan, ettei koepala antaisi sitä pahinta tulosta. Voimia sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tärkeä asia, että siinä leikkaussaliin siirryttäessä ,voi ajatella, että niin moni ihminen ajattelee minua ja toivoo minulle kaikkea hyvää.
      Minä toivon todella kaikesta sydämestäni ettei minulla ole syöpää, paljon nämäkin päivät ja viikot ovat minulle opettaneet.
      Vaikka täytyy sanoa että sellaista paniikki oloa ei ole, mutta ehkä se tuleekin vasta sitten jos/kun sen lukee paperista tai kuulee jonkun huulilta.
      Oikein mukaavaa sunnuntai-iltaa sinulle mummeli.
      Täällä Kokkolassa on edelleen vähän lunta ja nyt on mittari kivunnut taas plussan puolella +6,5 Eiköhän sillä sula toi loppukin lumi pois. Aurinko on kyllä paistanut kauniisti koko päivän. Kyllä se kevät sieltä taas tulee, mutta kyllä tuo lumi kerros sitä varmasti hidastutti.

      Poista
  22. Toivottavasti kaikki menee hyvin, todella pelottavia asioita, joihin ei lohtusanat auta. Lukijapalkin olet saanut takaisin. Sydämelliset kiitokset, että liityit blogini lukijaksi. Olen ollut kirjautunut lukija blogissasi jo vuosia, samalla sivulla kuin Lady of the Mess ja Tuulas life. <3

    voimahali. <3

    VastaaPoista
  23. Kiitos paljon Tiia. Toivon itsekkin että selkäleikkaus menee hyvin,
    se nyt tässä on kuitenkin ensimmäisenä, jo ensi viikon maanantaina, hui!
    Kävin äsken hammaslääkärissä ja hän sanoi ettei se muutos joka on kielessä ole ainakaan muuttunut (viikossa) miksikään. Se ei nyt estä leikkausta. Heinäkuussa katotaan se seuraavan kerran ja silloin otetaan koepala. Luulis että jos se olis kovin paha siitä otettas koepala heti ja selkäleikkausta siirrettäisiin. Mutta mulla on herppes huulessa ja nyt sen takia mun pitää soittaa huomenna Ouluun, että haittaako se ja estääkö se pahimmillaan koko leikkauksen. Olis kyllä liian kova paikka.
    Se mies joka pitää täällä Kokkolassa sellaista kuin Data.huolto, On kyllä tosi hyvä korjaamaan tietokone ongelmia ja tuntuu että se ymmärtää blogin päällekkin hyvin. Noita blogeja joita seuraan en saanut kaikkia takaisin ja osa jotka on tossa listalla tuntuu vierailta. Mutta ei auta kuin ruveta keräämään seurattavia blogeja uudelleen.
    Kiitos voimahalista, sitä tässä nyt tarvitaan.
    Oikein mukavaa viikon jatkumista sinulle <3

    VastaaPoista
  24. Heippa,
    Kiitos blogivierailustasi ja lukijaksi tulostasi 💝 Hyvää jatkoa sinulle Aurinkokujalle 😘🐝


    Toivotan sinulle reipasta kesän odotusta ja
    hyvää vointia 🌸

    VastaaPoista
  25. Heippa hei! Ja kiitos kun tulit vastavierailulle.
    Ja kiitos muistakin hyvän toivotuksista.
    Hyvää kesää sinullekkin sinne.

    VastaaPoista
  26. Hei Piia!

    Onpa outo juttu, sillä aiemmin en ole tällaiseen törmännyt. Kävin tarkastamassa asetukseni kommenttiasetuksineen, eikä siellä ole mitään estettä. Viestisi ei ole mennyt roskapostiin, eikä se ole odottamassa julkaisemisen tarkastamista, kuten joskus on käynyt. Onko sinulla kommentti tallessa? Jospa kokeilisit uudelleen tai sitten voit laittaa sen minulle tänne sähköpostiin, josta voin käydä copy-pastella siirtämässä kommenttisi muiden kommenttien jatkeeksi ja kertoa, ettei kommentin julkaisussa on ollut ongelmia. Outo on myös tuo 4006 merkin vähimmäisvaatimus. Pikemminkin luulisi sen olevan enimmäisrajoitus. Blogger välillä kenkkuilee, mutta yleensä se on ollut tilapäistä ja ongelmat korjaantuneet nopeasti.

    Olisi mukava kuulla, miten kommentoit. Voitko harkita ehdottamiani vaihtoehtoja?

    Lämpimin terveisin,

    Between

    VastaaPoista
  27. Välillä täällä blogissa on mitä kummallisempia ongelmia.
    Mutta tällaista ei ole vielä ikinä sattunut, että kirjoitan liian pitkän kommentin,että sitä ei voida julkaista.
    Minua sanotaan hiljaiseksi, mutta näin kun asian saa kirjoittaa paperille, olen kaikkea muuta kuin hiljainen.
    Onneksi sinä keksit että lähetän sen kommentin sulle sähköpostiin ja se onnistui ja sait lukea mitä olin kommentoinut postaukseesi.
    Ja sitten sinä vielä keksit että minä tekisin tästä ylipitkästä vastauksestani oman postauksen, niin te kaikki muutkin saisitte sen lukea. Teen sen jossakin vaiheessa, mutta seuraavaksi tulee arvonta, sillä edellisestä on kulunut tosi kauan. Sitten minulta on pyydetty nukkekoti postausta, jossa olisi kuva jokaisesta huoneesta, sitten voisi tulla tämä postaus, joka oli aluksi kommentti.

    Näin tämä meidän ongelma ratkesi,
    tervetuloa uudelleen kylään.

    Piia

    VastaaPoista
  28. Toivottavasti leikkauksesi meni hyvin. Tämä on ihana blogi ja käyn täällä aina silloin tällöin lukemassa uusimpia julkaisuja. Tämä on kiva paikka fiilistellä kaikkea ihanaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kai pitää sanoa, että leikkaus meni hyvin, loppujen lopuks.
      Voi kuinka tosi kauniisti sanottu minun blogista, kiitos paljon.
      Ihanaa aurinkoista kesää sinulle.

      Poista